450 lóerős sportkombiként érkezett meg az új Audi RS4
Ha akarjuk tágas csomagtartójú családi autó, és ha akarjuk akkor egy kőkemény sportkocsi a négykarikás gyártó újdonsága.
Ha akarjuk tágas csomagtartójú családi autó, és ha akarjuk akkor egy kőkemény sportkocsi a négykarikás gyártó újdonsága.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
A Xiaomi nemrégiben leleplezett zászlóshajó kategóriás készülékének alaposan megkérik az árát. Olyannyira, hogy abból akár már egy teljesen vállalható használt autót is vehetünk.
A 2,3 literes turbós benzinmotorral szerelt új ST a Hungaroringen bizonyította képességeit, ahol többek közt a dízel ST és az új Focus Active is felbukkant.
Egy non plus ultra családi autó azoknak, akiket az alapmodell 639 lóereje nem teljesen győzött meg.
Ki mondta, hogy 2019-ben ne lehetne méretes csomagtartós hamisítatlan családi sportkocsit gyártani?
A 292 lóerős új hibrid 3-as hivatalos fogyasztási értéke 1,8 liter 100 kilométerenként.
Ilyen a piac, most használtan is megérheti hétüléses autót venni. Eladóként persze megint más a helyzet.
A bajor gyártó gigantikus divatterepjárója a bőven 500 lóerő felett teljesítő új motorral sportkocsiszerűen gyorsul. És felvehető rá a 7 üléses állami támogatás.
Repülő helyett ezúttal kocsival vettük célba Crna Gorát, a búvárkodásra hívó tenger, a hatalmas hegyek és kanyonok, a 100 forintos fagylaltgombóc és a kaotikus közlekedési morál országát. Már az odajutás is egy igazi kaland, és a többi még csak azután jön.
Tizenhét éve van a piacon a Volkswagen, és átlépték a milliós darabszámot.
Nem a Suzuki Vitara eddig idén a legnagyobb példányszámban eladott autó.
Az Audi egy kompakt SUV-coupéval jött ki, megjelent az Audi Q3 Sportback.
Olyan erővel húz, mint egy gőzmozdony, elképesztően gyors, nem fogyaszt túl sokat, és adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt. Kipróbáltuk az új dízelkorszakot nyitó S4-es Audit.
A Magyarországon gyártott típusba bekerült a nemrégiben debütált szupererős 2 literes 4 hengeres csúcsmotor.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a nagy RS Audik, M-es BMW-k és AMG Mercedesek amerikai kihívója.
A szomszédok előtt nem nagyon lehet villogni egy ilyen relatíve alacsony presztízsű és konzervatív megjelenésű járgánnyal, de akinek nem pont ez a szándéka, az remek vételt csinálhat a dél-koreai kombival. A 7 év garancia pedig már csak hab a tortán.
Kicsit hosszabb és tágasabb utasterű, mint az elődje, és ezzel együtt könnyebb annál.
A stuttgarti gyártó újdonsága kívül kompakt, belül viszont meglepően nagy. Jövünk minden részlettel a GLB-ről.